ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління статистики
у Волинській області
19.05.2017     №43


Регламент Головного управління статистики
у Волинській області

І.  Загальні положення

1.  Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Головного управління статистики, пов'язаної зі здійсненням його повноважень.

Головне управління статистики є територіальним органом Державної служби статистики України (далі – Держстат), що в межах наданих повноважень здійснює реалізацію державної політики  у сфері статистики.

2.  Головне управління статистики у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, наказами Держстату.

3.  Основні завдання Головного управління статистики визначені в Положенні про Головне управління статистики у Волинській області, затвердженому наказом Держстату від 30 вересня 2015 року № 230.

4.  Головне управління статистики у межах своїх повноважень та на основі актів законодавства видає накази, організовує та здійснює контроль за їх виконанням, а в разі потреби видає разом з іншими місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування спільні акти.

5.  Головне управління статистики під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, а також статистичними службами іноземних держав.

6.  Формування обсягів фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення виконання завдань, покладених на Головне управління статистики, здійснюється у порядку, визначеному Бюджетним кодексом і нормативно-правовими актами, які регулюють відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження та виконання Державного бюджету України.

7.  Діяльність Головного управління статистики є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо й телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Головного управління статистики.

8.  Щорічно Головним управлінням статистики оприлюднюється звіт про його діяльність, який розміщується на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Представникам засобів масової інформації, громадянам інформація про діяльність Головного управління статистики надається згідно з чинним законодавством.

II. Організація роботи Головного управління статистики

1. Планування роботи

1.  З метою забезпечення узгодженості дій структурних підрозділів Головного управління статистики, його відокремлених підрозділів, для забезпечення своєчасного виконання плану державних статистичних спостережень на основі технологічної програми державних статистичних спостережень розробляється комплексна програма Головного управління статистики у Волинській області з врахуванням планів роботи місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, яка затверджується наказом Головного управління статистики у Волинській області. Комплексна програма Головного управління статистики у Волинській області являє собою послідовний опис процедур, які здійснюються за кожним державним статистичним спостереженням і за роботами з виконання функціональних обов'язків і координації діяльності структурних і відокремлених підрозділів Головного управління статистики.

2.  З комплексної програми Головного управління статистики формуються витяги для розміщення на веб-сайті Головного управління статистики.

3.  На основі планів ДСС, комплексної програми Головного управління статистики відокремлені підрозділи складають комплексний план роботи, які затверджуються першим заступником, заступником начальника Головного управління статистики, відповідно до функціональних обов’язків.

4.  Для виконання плану державних статистичних спостережень структурні підрозділи можуть додатково складати плани роботи відповідно до функціональних обов’язків.

5.   Головне управління статистики у Волинській області:

1)  забезпечує виконання довгострокових програм розвитку державної статистики та щорічних планів державних статистичних спостережень;

2)  координує роботу, пов'язану з підготовкою переписів населення та сільськогосподарських переписів, забезпечує проведення таких переписів, оброблення, узагальнення, поширення і використання їх результатів.

6.  У комплексній програмі Головного управління статистики визначаються відповідальні за кожною процесною складовою, що виконується в ході проведення ДСС, підготовки статистичного продукту, здійснення заходу, а також строки їх виконання.

7.  У комплексному плані роботи відокремлених підрозділів визначаються відповідальні за кожною роботою, строки та відмітка про виконання.

8.  Внесення змін до затвердженої комплексної програми Головного управління статистики можливе лише за погодженням начальника Головного управління статистики, або першого заступника, заступника начальника Головного управління статистики, відповідно до функціональних обов’язків.

9.  Моніторинг виконання комплексної програми та комплексних планів відокремлених підрозділів здійснюється уповноваженим структурним підрозділом Головного управління статистики, поточних планів роботи – керівниками структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики.

10.  Інформація про виконання планів роботи зазначається у «Звіті про результати діяльність Головного управління статистики у Волинській області», який розглядається на засіданні колегії Головного управління статистики.

2. Визначення повноважень керівництва та інших працівників Головного управління статистики

1.  Повноваження начальника Головного управління статистики визначаються Положенням про Головне управління статистики.

2.  Розподіл функціональних повноважень між начальником Головного управління статистики, першим заступником і заступником начальника затверджується наказом Головного управління статистики, у якому визначаються:

1)  перелік структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідно начальником Головного управління статистики, першим заступником і заступником начальника;

2)  перелік функціональних повноважень, закріплених за першим заступником і заступником начальника Головного управління статистики, що випливають із покладених на Головне управління статистики завдань і функцій;

3)  порядок виконання функціональних повноважень начальника Головного управління статистики, першого заступника і заступника начальника Головного управління статистики в разі відсутності одного з них.

3.  Положення про структурні підрозділи Головного управління статистики, а також підрозділи у їх складі розробляються начальником відповідного підрозділу, погоджуються з першим заступником та заступником начальника Головного управління статистики відповідно до розподілу функціональних обов’язків, юридичною службою, службою управління персоналом і затверджуються наказом Головного управління статистики.

Положення про відокремлені підрозділи Головного управління статистики, розробляються начальником відповідного підрозділу на підставі Примірного положення про Управління (відділ, сектор) статистики в районі (місті) Головного управління статистики в області та затверджуються наказом Головного управління статистики.

4.  Посадові обов’язки начальників структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики визначаються в положеннях про ці підрозділи. Обов’язки інших працівників структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Головного управління статистики або за його дорученням першим заступником, заступником начальника Головного управління статистики відповідно до розподілу функціональних повноважень.

3. Постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи

1.  Головне управління статистики для обговорення найважливіших напрямів розвитку державної статистики та погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, утворює постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи:

- колегія Головного управління статистики є дорадчим органом, утвореним для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління статистики, вироблення рекомендацій з питань реалізації державної політики у сфері статистики, обговорення проектів нормативно-правових актів, стратегій, програм, розгляду інших питань;

- комісія з питань роботи із службовою інформацією Головного управління статистики є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено з метою виконання завдань, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію»;

- експертна комісія Головного управління статистики є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено з метою організації та проведення попередньої експертизи цінності документів, що утворилися в процесі діяльності Головного управління статистики, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Волинської області;

- тендерний комітет Головного управління статистики є органом, який утворено для організації та проведення процедур закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»;

- конкурсна комісія на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» і «В» Головного управління статистики, призначення на які здійснюється начальником Головного управління статистики, є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, згідно із Законом України «Про державну службу»;

- дисциплінарна комісія з розгляду дисциплінарних справ стосовно державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В» Головного управління статистики, є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено для здійснення дисциплінарних проваджень з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчинених державними службовцями дисциплінарних проступків.

2.  Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів приймає начальник Головного управління статистики. Кількісний та персональний склад, положення про них затверджує начальник Головного управління статистики.

4. Управління персоналом та проходження державної служби

1.  Організацію роботи з управління персоналом в Головному управлінні статистики здійснює підрозділ управління персоналом та документального забезпечення відповідно до положення про нього.

2.  Підрозділ, що здійснює управління персоналом та документальне забезпечення відповідає за реалізацію державної політики з питань управління персоналом у Головному управлінні статистики, добір персоналу, планування та організацію заходів з питань підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також виконує інші функції, передбачені законодавством.

3.  Служба управління персоналом та документального забезпечення у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Національного агентства України з питань державної служби, іншими актами законодавства України, цим Регламентом і наказами Держстату, відповідними рекомендаціями інших центральних органів виконавчої влади.

4.  Прийняття осіб на роботу до Головного управління статистики та їх звільнення здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу» та Кодексу законів про працю України.

5.  Призначення на посади державної служби здійснюється за результатами конкурсу, крім випадків, передбачених Законом України «Про державну службу».

6.  Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців у Головному управлінні статистики регулюється Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.

7.  Рішення про призначення або про відмову в призначенні на посаду державної служби приймається за результатами спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та за результатами перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади».

8.  Особа, яка вступає на посаду державної служби вперше, набуває статусу державного службовця з дня публічного складення нею Присяги державного службовця, а особа, яка призначається на посаду державної служби повторно – з дня призначення на посаду.

9.  З метою перевірки відповідності державного службовця займаній посаді при призначенні на посаду державної служби може встановлюватись випробування строком до шести місяців.

При призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим.

10.  Присвоєння рангів державним службовцям Головного управління статистики здійснюється відповідно до статті 39 Закону України «Про державну службу» та Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306.

11.  Просування державного службовця по службі здійснюється з урахуванням професійної компетентності шляхом зайняття вищої посади за результатами конкурсу.

12.  З метою встановлення моральних норм професійної поведінки працівників органів державної статистики, формування довіри до них громадськості наказом Держстату затверджено Етичний кодекс працівників органів державної статистики.

13.  З метою здійснення контролю за якістю виконання посадових обов’язків, визначення рівня результативності та ефективності служби, а також планування професійного та особистісного розвитку, виявлення необхідності підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Головного управління статистики здійснюється оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.

Оцінювання здійснюється щороку в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

14.  Державним службовцям Головного управління статистики створюються умови для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання, яке проводиться постійно.

Професійне навчання державних службовців проводиться за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством, через систему підготовки, перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації, зокрема в галузі знань «Публічне управління та адміністрування», у встановленому законодавством порядку в навчальних закладах, установах, організаціях незалежно від форми власності, які мають право надавати освітні послуги, у тому числі за кордоном.

З метою підвищення рівня професійної компетентності державного службовця може проводитися його стажування з відривом від служби строком від одного до шести місяців на іншій посаді державної служби в іншому державному органі або за кордоном відповідно до законодавства.

15.  Тривалість робочого часу працівників Головного управління статистики, розпорядок роботи, порядок обліку робочого часу та надання відпусток, порядок повідомлення працівниками про відсутність на роботі, умови і порядок перебування в Головному управлінні статистики у вихідні, святкові та неробочі дні, а також після закінчення робочого часу, порядок доведення до відома працівників нормативно-правових актів, наказів (розпоряджень та доручень зі службових питань, порядок прийняття та передачі працівниками діловодства (справ і майна при звільненні) визначаються Правилами внутрішнього службового і трудового розпорядку для працівників Головного управління статистики, затвердженими конференцією трудового колективу Головного управління статистики за поданням начальника Головного управління статистики та Первинної профспілкової організації Головного управління статистики.

16.  За досягнення при виконанні завдань, покладених на органи державної статистики, багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у реалізацію державної політики в галузі статистики до працівників можуть застосовуватись такі заохочення:

відзначення Грамотою Головного управління статистики;

оголошення подяки державному службовцю;

дострокове присвоєння чергового рангу державного службовця;

відзначення відомчою заохочувальною відзнакою Держстату;

представлення до нагородження урядовою відзнакою;

представлення до відзначення державною нагородою.

Подання щодо застосування заохочень до працівників подають у встановленому порядку на розгляд начальника Головного управління статистики перший заступник і заступник начальника Головного управління, керівники структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики за погодженням з першим заступником і заступником начальника Головного управління статистики відповідно до розподілу функціональних повноважень.

17.  3а невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків, порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни працівники притягаються до дисциплінарної відповідальності.

Засади дисциплінарної відповідальності державних службовців визначає Закон України «Про державну службу».

Працівники Головного управління статистики, які обіймають посади, що не віднесені до категорій посад державної служби, притягаються до дисциплінарної відповідальності у порядку, визначеному Кодексом законів про працю України.

18.  Порядок входу і виходу з адміністративної будівлі Головного управління статистики, охорони і збереження матеріальних цінностей здійснюється відповідно до Інструкції щодо забезпечення охорони адміністративної будівлі, службових та інших приміщень, матеріальних цінностей Головного управління статистики у Волинській області та організації пропускного режиму, що затверджується наказом Головного управління статистики.

III. Нормотворча діяльність

1.  Нормотворча діяльність Головного управління статистики провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, наказів Держстату, а також з ініціативи Головного управління статистики.

2.  Розроблення проекту нормативно-правового акта в Головному управлінні статистики покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.

3.  У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:

1)  проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що зумовлюють необхідність підготовки проекту;

2)  визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;

3)  перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили та чинним міжнародним договорам України;

4)  перевіряється наявність або відсутність у проекті акта правил і процедур, що можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, а також ознаки дискримінації;

5)  забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими державними органами, органами місцевого самоврядування та в разі потреби вносяться необхідні поправки;

6)  уживаються заходи для усунення розбіжностей, зокрема, організовується та проводиться за участю заінтересованих державних органів влади, органів місцевого самоврядування, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.

4.  Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд начальнику Головного управління статистики обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами Головного управління статистики, юридичною службою, першим заступником і заступником начальника Головного управління статистики.

5.  Нормативно-правові акти, які зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, установлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують існуючий організаційно-правовий механізм їх реалізації, мають міжвідомчий характер, підлягають у встановленому порядку державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Волинській області.

IV. Організація роботи з документами та контролю виконання

1.  Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Головному управлінні статистики у Волинській області (зі змінами), затвердженої наказом Головного управління статистики та розробленої відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства в територіальних органах державної статистики, затвердженої наказом Державної служби статистики України та Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242.

2.  Інструкція з діловодства в Головному управлінні статистики встановлює загальні положення щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами в Головному управлінні статистики незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, уключаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

3.  Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами в діловодстві Головного управління статистики, здійснення діловодства стосовно документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, діловодства за зверненнями громадян, запитами на публічну інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами.

4.  Відповідальність за організацію діловодства в Головному управлінні статистики несе начальник Головного управління статистики.

5.  За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що розробляються на виконання завдань, визначених у законах України, актах Президента України, постановах Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актах Кабінету Міністрів України, дорученнях Прем’єр-міністра України, актах Верховної Ради України, Держстату, центральних органів виконавчої влади, а також відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, погодження проектів нормативно-правових актів відповідають перший заступник і заступник начальника Головного управління статистики відповідно до розподілу функціональних повноважень.

6.  За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні інших документів, а також організацію діловодства та зберігання документів у структурних та відокремлених підрозділах Головного управління статистики відповідають їх керівники.

7.  Організація діловодства в Головному управлінні статистики покладається на підрозділ, що здійснює управління персоналом та документальне забезпечення.

8.  До основних видів роботи з документами належать:

1)  реєстрація вхідної кореспонденції;

2)  робота з документами у структурних та відокремлених підрозділах;

3)  підготовка документів для доповіді керівництву;

4)  підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів і актів організаційно-розпорядчого характеру;

5)  організація виконання рішень Держстату;

6)  підготовка та оформлення документів до засідань колегії;

7)  оформлення копій та додатків до документів;

8)  реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;

9)  організація та здійснення контролю за виконанням документів;

10)  складення номенклатури та формування справ;

11)  підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;

12)  ведення обліку та зберігання печаток і штампів Головного управління статистики.

9.  Організація документообігу в разі застосування автоматизації діловодства повинна забезпечити сумісність традиційного й автоматизованого способів опрацювання з можливостями засобів автоматизації.

10.  Контроль здійснюється за виконанням усіх зареєстрованих документів, у яких установлено завдання, а також виконання яких підлягає обов’язковому контролю, за переліком документів, затвердженим начальником Головного управління статистики.

11.  Обов’язково контролюється виконання завдань, передбачених в актах державних органів та дорученнях вищих посадових осіб, надання відповідей на запити, звернення, розпорядчі документи та доручення керівництва Держстату, начальника Головного управління статистики, рішення колегії Держстату та колегії Головного управління статистики, запити на публічну інформацію.

12.  Організацію контролю за виконанням завдань, визначених в актах державних органів та дорученнях вищих посадових осіб, здійснюють перший заступник і заступник начальника Головного управління статистики відповідно до розподілу функціональних повноважень.

13.  Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на посадову особу підрозділу управління персоналом та документального забезпечення.

14.  У структурних та відокремлених підрозділах Головного управління статистики безпосередній контроль за виконанням документів здійснює особа, відповідальна за ведення діловодства й архіву.

15.  Інформація про результати виконання взятих на контроль документів узагальнюється станом на перше число кожного місяця посадовою особою підрозділу управління персоналом та документального забезпечення, яка відповідає за контроль, і подається керівництву Головного управління статистики у вигляді зведень про виконання документів.

16.  Питання режимно-секретної діяльності вирішуються відповідно до вимог Закону України «Про державну таємницю» та інших нормативно-правових актів щодо забезпечення режиму секретності.

V. Порядок проведення нарад

1.  Для вирішення питань, що виникають у повсякденній роботі Головного управління статистики, проводяться наради за участю керівників структурних підрозділів, а в разі необхідності залучаються керівники відокремлених підрозділів, та інші особи.

2.  Наради проводить начальник, перший заступник, заступник начальника Головного управління, а також керівники структурних та відокремлених підрозділів.

3.  На наради можуть бути запрошені, залежно від питання, яке вирішується, особи, без участі яких питання, що включені до порядку денного, не можуть бути розглянуті належним чином.

4.  Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах, здійснює відповідний структурний підрозділ Головного управління статистики за компетенцією.

5.  Питання про можливість присутності на засіданнях представників засобів масової інформації, використання присутніми кіно-, відео-, фотознімальної та звукозаписувальної техніки, радіотелефонного зв'язку вирішує начальник Головного управління статистики за поданням посадової особи, яка проводить засідання.

6.  Офіційна інформація про засідання надається засобам масової інформації (у разі необхідності) уповноваженим структурним підрозділом Головного управління статистики на основі матеріалів структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики.

7.  З окремих питань основної діяльності оперативні наради проводять керівники структурних підрозділів Головного управління статистики.

8.  Рішення, прийняті на оперативній нараді, за необхідності не пізніше ніж у дводенний строк оформлюються протоколом, що його підписує головуючий. Організація проведення оперативної наради покладається на структурний підрозділ Головного управління статистики, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.

VI.   Взаємодія Головного управління статистики з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування

1.  Головне управління статистики у Волинській області у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, статистичними службами інших країн, а також з підприємствами, установами та організаціями.

2.  Головне управління статистики у Волинській області, з метою ефективної співпраці з державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами:

1) отримує від державних органів, місцевих органів виконавчої влади, інших юридичних осіб, звітну та іншу необхідну документацію, що пов'язана із збиранням і використанням адміністративних даних;

2) використовує у статистичних цілях адміністративні дані та іншу необхідну інформацію, укладає угоди щодо взаємообміну інформаційними ресурсами з державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими юридичними особами, що проводять діяльність, пов'язану із збиранням і використанням статистичної інформації та адміністративних даних;

3) надає державним органам та органам місцевого самоврядування статистичну інформацію в обсягах, за формами і в строки, визначені планом державних статистичних спостережень;

4) подає правоохоронним органам пропозиції щодо притягнення винних у порушенні вимог Закону України «Про державну статистику» посадових осіб та фізичних осіб-підприємців до відповідальності, передбаченої законом;

5) залучає в установленому порядку спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій  (за погодженням з їх керівниками), вчених, представників інститутів громадянського суспільства (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Головного управління статистики у Волинській області;

6) забезпечує взаємодію інформаційної системи органів державної статистики з інформаційними системами державних органів, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, статистичних служб інших країн шляхом взаємного обміну інформацією, проведення методологічних, програмно-технологічних та інших робіт, спрямованих на ефективне використання інформаційних ресурсів;

7) здійснює проведення статистичних спостережень і надання послуг на платній основі відповідно до Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2000 року № 1659 (зі змінами);

8) забезпечує виконання наказів та доручень Держстату та взаємодіє з усіма його структурними підрозділами;

9) здійснює відповідно до чинного законодавства інші заходи, пов'язані зі виконанням завдань, покладених на Головне управління статистики у Волинській області.

3.  Головне управління статистики у Волинській області розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та  документи, що надходять від державних органів та органів місцевого самоврядування, забезпечує їх своєчасний розгляд та виконання.

4.  Головне управління статистики у Волинській області співпрацює з респондентами та постачальниками адміністративних даних, згідно наказу Держстату «Про політику Держстату України у сфері взаємодії з респондентами та постачальниками адміністративних даних» від 04 грудня 2012 року № 504, щодо дотримання вимог, визначених законодавством, стосовно організації та проведення державних статистичних спостережень за соціально-економічними та демографічними процесами, екологічною ситуацією в регіоні через збирання форм державних статистичних спостережень і залучення для використання у статистичних цілях інформації, отриманої від державних органів, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, які здійснюють діяльність, пов’язану із збиранням і використанням адміністративних даних.

VII.Взаємодія із засобами масової інформації

1.  Взаємодія між Головним управлінням статистики, засобами масової інформації та іншими користувачами статистичної інформації забезпечується шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті Головного управління статистики, проведення прес-конференцій, брифінгів, інтернет-конференцій, публікацій у засобах масової інформації статей, інтерв'ю, коментарів.

VIII. Організація роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації. Розгляд запитів і звернень народних депутатів України

1.  Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (зі змінами), Порядку організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, інших актів законодавства.

2.  Діловодство за зверненнями громадян в Головному управлінні статистики ведеться окремо від інших видів діловодства згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Волинській області, розробленої відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, наказу Державного комітету статистики України від 28 травня 2004 року № 347 та затверджується наказом Головного управління статистики і покладається на структурний підрозділ, що здійснює управління персоналом та документальне забезпечення.

3.  Особистий прийом громадян проводить начальник Головного управління статистики, перший заступник і заступник начальника Головного управління статистики відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та Графіку особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Волинській області та керівництвом відокремлених підрозділів, затверджених наказами Головного управління статистики, які підлягають обов'язковому оприлюдненню на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

4.  У Головному управлінні статистики діє пряма телефонна «гаряча лінія».

5.  Участь у роботі прямої телефонної «гарячої лінії» Головного управління статистики бере начальник Головного управління статистики.

6.  Контакти прямої телефонної «гарячої лінії» Головного управління статистики у Волинській області оприлюднюється на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

7.  Депутатські запити і звернення розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про статус народного депутата України» та «Про статус депутатів місцевих рад».

8.  Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, яка перебуває у володінні Головного управління статистики та інформації, що становить суспільний інтерес, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», Порядку складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління статистики та інших актів законодавства, які регламентують зазначене питання.

IX.    Міжнародне співробітництво

1.Головне управління статистики у Волинській області у межах своїх повноважень:

1) здійснює згідно із нормами чинного законодавства заходи щодо співробітництва зі статистичними службами іноземних держав з питань, що належать до його компетенції;

2) розробляє відповідно до укладених договорів програми співробітництва у сфері статистики та здійснює заходи щодо їх реалізації;

3) надає відповідно до законодавства статистичні дані статистичним службами іноземних держав, а також здійснює обмін статистичною інформацією.

2.  Організацію ефективного міжнародного співробітництва у сфері статистики здійснюють начальник Головного управління статистики, перший заступник, заступник начальника Головного управління статистики, відповідно до розподілу функціональних повноважень.

3.  Організація візитів іноземних делегацій до Головного управління статистики регламентується наказами Головного управління статистики, що видаються з приводу кожного окремого візиту, з урахуванням вимог Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Головному управлінні статистики у Волинській області, затвердженої наказом  Головного управління статистики від 11 травня 2017 року № 39.

Х. Запобігання та виявлення корупції
у Головному управлінні статистики у Волинській області

1.  Організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про запобігання корупції», постанов Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 року № 1422 «Питання запобігання та виявлення корупції в органах виконавчої влади», від 04 вересня 2013 року № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції», а також прийнятими на їх виконання іншими нормативно-правовими актами.

2.  Головне управління статистики у Волинській області у межах компетенції забезпечує здійснення Антикорупційної програми, що повинна передбачати:

1) визначення засад загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції у сфері статистики, заходи з їх реалізації, а також з виконання антикорупційної стратегії та державної антикорупційної програми;

2) оцінку корупційних ризиків у діяльності Головного управління статистики у Волинській області, причини, що їх породжують та умови, що їм сприяють;

3) заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси;

4) навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування;

5) процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду програм;

6) інші спрямовані на запобігання корупційним правопорушенням заходи.

 

Інформацію оновлено 19 Травня 2017