Інформація про стан організації роботи зі зверненнями громадян в
Головному управлінні статистики у Волинській області
у 2018 році

Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Волинській області (далі – Головне управління статистики) та його відокремлених підрозділах здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендацій Державної служби статистики України та Волинської обласної державної адміністрації.

Проаналізувавши інформацію за 2018 рік щодо стану роботи зі зверненнями громадян повідомляємо, що до органів державної статистики області надійшло 82 звернення, що на 16 звернень або (16,3 %) менше до минулого року, зокрема:

- поштою – 69;

- на особистому прийомі – 11;

- через місцеві органи державної влади - 2.

Безпосередньо до Головного управління статистики надійшло – 54 звернення, до відокремлених підрозділів – 28.

За 2018 рік колективних та повторних звернень громадян до Головного управління статистики не надходило.

В основному у зверненнях громадян порушувалися питання:

- праці та заробітної плати - 40 (48,8%);

- кадрові питання - 22 (26,8%);

- надання статистичної інформації - 18 (22,0%);

- комунального господарства - 2 (2,4%).

Всі звернення громадян розглянуті вчасно, із них 81 – вирішено позитивно, а на 1 - надано вичерпне роз’яснення.

 

Інформацію оновлено 16 Січня 2019 p.