Інформація про стан організації роботи зі зверненнями громадян в
Головному управлінні статистики у Волинській області
за 2019 рік

Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Волинській області (далі – Головне управління статистики) та його відокремлених підрозділах здійснювалася відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендацій Державної служби статистики України та Волинської обласної державної адміністрації.

Проаналізувавши інформацію за 2019 рік щодо стану роботи зі зверненнями громадян повідомляємо, що до органів державної статистики області надійшло 86 звернень, що на 4 звернення або (4,9 %) більше до минулого року, зокрема:

-  поштою – 62;

-  на особистому прийомі – 23;

-  через місцеві органи державної влади - 1.

Безпосередньо до  Головного управління статистики  надійшло – 56 звернення,  до відокремлених  підрозділів – 30.

За 2019 рік колективних та повторних звернень громадян до Головного управління статистики не надходило.

В основному у зверненнях громадян порушувалися питання:

-  праці та заробітної плати - 41 (47,7%);

-  кадрові питання - 31 (36,0%);

-  надання статистичної інформації - 12 (13,9%);

-  комунального господарства - 1 (1,2%):

-  надання роз’яснень щодо отримання інформації з ЄДРПОУ - 1 (1,2%).

Всі звернення громадян розглянуті вчасно і надано відповідь.

 

Інформацію оновлено 03 Лютого 2020 p.