Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Волинській області (далі – Головне управління статистики) здійснювалася відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендацій Державної служби статистики України та Волинської обласної державної адміністрації.
Проаналізувавши інформацію за 2023 рік щодо стану роботи зі зверненнями громадян повідомляємо, що до Головного управління статистики надійшло 69 звернень, що на 10 звернень більше, ніж минулого року. Всі звернення було отримано від громадян поштою.
Колективних та повторних звернень громадян за вказаний період до Головного управління статистики не надходило.
В основному у зверненнях громадян порушувалися питання, що стосувались:
- праці та заробітної плати – 37 (53,6%);
- кадрових питань – 21 (30,4%);
- надання статистичної інформації – 8 (11,6%);
- освіти – 2 (2,9%);
- діяльності підприємств – 1 (1,5%).
Всі звернення громадян розглянуті вчасно і надано об’єктивні відповіді.