Кількість викидів забруднюючих речовин і парникових газів |
Крім того, викиди діоксиду вуглецю |
|||||
усього, тис. т |
у тому числі |
усього, млн.т |
у тому числі |
|||
стаціонарними джерелами |
пересувними джерелами1 |
стаціонарними джерелами |
пересувними джерелами1 |
|||
1990 |
168,4 |
33,9 |
134,5 |
... |
... |
... |
1991 |
145,2 |
32,5 |
112,7 |
... |
... |
... |
1992 |
102,2 |
30,4 |
71,8 |
... |
... |
... |
1993 |
67,5 |
22,0 |
45,5 |
... |
... |
... |
1994 |
56,0 |
18,7 |
37,3 |
... |
... |
... |
1995 |
48,9 |
15,3 |
33,6 |
... |
... |
... |
1996 |
53,7 |
15,3 |
38,4 |
... |
... |
... |
1997 |
49,4 |
13,3 |
36,1 |
... |
... |
... |
1998 |
53,7 |
11,8 |
41,9 |
... |
... |
... |
1999 |
48,9 |
11,4 |
37,5 |
... |
... |
... |
2000 |
42,3 |
10,3 |
32,0 |
... |
... |
... |
2001 |
45,0 |
8,7 |
36,3 |
... |
... |
... |
2002 |
43,8 |
7,6 |
36,2 |
... |
... |
... |
2003 |
43,5 |
6,6 |
36,9 |
... |
... |
... |
2004 |
51,7 |
8,5 |
43,2 |
... |
0,7 |
... |
2005 |
50,4 |
10,1 |
40,3 |
... |
1,3 |
... |
2006 |
56,8 |
12,2 |
44,6 |
... |
0,7 |
... |
2007 |
66,4 |
11,5 |
54,9 |
1,6 |
0,8 |
0,8 |
2008 |
63,4 |
10,0 |
53,4 |
1,4 |
0,7 |
0,7 |
2009 |
57,1 |
7,6 |
49,5 |
1,2 |
0,5 |
0,7 |
2010 |
57,2 |
8,2 |
49,0 |
1,3 |
0,6 |
0,7 |
2011 |
52,9 |
7,6 |
45,3 |
1,4 |
0,7 |
0,7 |
2012 |
50,4 |
7,3 |
43,1 |
1,4 |
0,7 |
0,7 |
2013 |
48,5 |
6,6 |
41,9 |
1,3 |
0,6 |
0,7 |
2014 |
45,8 |
4,3 |
41,5 |
1,2 |
0,5 |
0,7 |
2015 |
42,8 |
4,7 |
38,1 |
1,0 |
0,4 |
0,6 |
2016 |
40,3 |
4,7 |
35,6 |
... |
0,5 |
... |
2017 |
40,5 |
5,1 |
35,4 |
... |
0,5 |
... |
2018 |
38,2 |
5,1 |
33,1 |
... |
0,5 |
... |
2019 |
36,7 |
5,3 |
31,4 |
... |
0,5 |
... |
2020 |
36,8 |
5,1 |
31,7 |
... |
0,5 |
... |
20212 |
36,4 |
5,6 |
30,8 |
... |
0,5 |
... |
20222 |
... |
4,8 |
... |
... |
0,5 |
... |
20232 |
... |
4,4 |
... |
... |
0,4 |
... |
_______________________
1 За 1990-2002 рр. відображаються дані по автомобільному транспорту; з 2003р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту; з 2007р. – по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспорту та виробничій техніці; з 2016р. – по автомобільному транспорту, розраховані на основі щорічних даних про кінцеве використання палива автомобільним транспортом, наведених у енергетичному балансі України (продуктовому).
2 Дані можуть бути уточнені.